Llops i Daines

Els Llops i Daines, són “la cantera” que agrupa als nens de 8 fins a 11 anys. En aquest instant de les seves vides, on l’empenta, la vitalitat i l’ambició de descobrir són els pilars, es passaran l’estona jugant sense parar mai d’aprendre.

EXCURSIÓ 17-18 D’OCTUBRE
El passat cap de setmana del 17 i 18 d’octubre els Llops i les Daines marxàvem d’excursió per a començar ben fort i plenes d’il·lusió aquest nou curs que ens espera! Vam ser valentes, i el segon cap de setmana de cau ja caminàvem 14 quilòmetres en total, més que qualsevol unitat, felicitats campions i campiones!!

Després d’un petit retard, a Plaça Espanya agafem el tren cap a Olesa de Montserrat; on esmorzem al poliesportiu del poble per agafar forces per la caminada que ens espera. A mig camí ens trobem amb l’Unai ­trombonista de la unitat, que degut a què tenia assaig amb l’orquestra va pujar un xic més tard­ i amb en Miquel, cap que venia de suport ­a qui vam enamorar tant que ha decidit quedar­se a la unitat per tot l’any!­ I mica en mica i a bon pas vam anar fent fins arribar al impresionant mirador del Coll de Les Espases. Després de gaudir de les magnífiques vistes i d’una estona de temps lliure que aprofitem per posar­nos ben plenes de fang i atiborrar­nos de cireretes de pastor, allà mateix dinem i al acabar juguem una estona amb els Ràngers i les Noies Guies, qui també va decidir fer una excursioneta per la zona.

En acabar de dinar emprenem el camí altra vegada, ara ens toca la part més difícil de totes, i per acabar, el tram final per un senderet d’escales de pedra que ens portaren fins a la solitària i preciosa ermita de Sant Salvador de Les Espases. Ens posem les bótes de galetes i xocolata per berenar i després fem una activitat en equips per anar coneixent els personatges del Llibre de la Selva que ens acompanyaran aquest curs, resulta d’allò més divertit amagar­nos per la muntanya i procurar passar desaparcebudes mentre ens acostem a la base de l’equip contrari! Com que el fred i el cansament comencen a apretar sopem ben d’hora i abans d’anar a dormir fem una revisió del dia i ens fem una dutxa de massatges relaxant entre nosaltres:)

L’endemà al matí ens llevem ben acompanyades de grups excursionistes que vénen a passar el matí de diumenge, i esmorzem meravellades de les magnífiques vistes que ens regala el lloc. Ara ja només ens queda tornar a fer els 7 quilòmetres, però aquest cop de baixada!!

Moltes felicitats a tots els Llops i totes les Daines per aquesta primera excursió, vau deixar el llistó ben alt i l’equip de caps ens morim de ganes de tornar a gaudir d’un cap de setmana sencer amb totes vosaltres!